Rustbeskyttelse

  • Undervognsbehandlingen udføres af HT AntiRust, de laver 4 års behandlinger. Hermed mere for pengene.
  • Top kvalitet arbejde
  • Behandlingen tager 3 dage, dette er grundet fordi.:
  1. Adskillelse
  2. Afrensning
  3. Tørring
  4. Behandling

Kundebil

  • Mens din bil er på værksted har man mulighed for at have en kundebil gratis. Den er fyldt ved afhentning, og skal bare fyldes op igen inden aflevering.

Pdf fil rustplakat

Undervognsbehandling kan godt betale sig!

Grunden til at ens bil skal have en undervognsbehandling skyldtes, at det store forbrug af salt på vejene om vinteren, kan give rust i bilerne.  I Danmark har vi generelt et meget fugtigt klima, hvilket betyder, at der kan dannes fugtighed i bilens karrosseri hele året rundt - selv efter bilens første leveår. Derudover gør de store temperatursving i vores klima, at der let dannes fugt i bilens hulrum. Mange af bilerne er desværre produceret i andre vejrforhold, end dem vi kender til. En undervognsbehandling kan derfor godt betale sig og sikrer din investering i bilen.

En enkelt behandling er ikke nok:

Rustbeskyttelse er en kontinuerlig proces. Som regel er det tilstrækkeligt at få foretaget en undervognsbehandling hvert andet år. Dette kan dog variere fra bil til bil. Snak derfor med dit lokale Hella Service Partner værksted og få en vurdering.

Galvanisering er ingen garanti:

Nogle bilejere har den fejlagtige opfattelse, at en galvaniseret bil ikke behøver rustbeskyttelse. Galvanisering gør, at bilproducenter kan give en relativt lang garanti ift. rustgennemtæring, men dette er ingen garanti for, at bilen ikke bliver angrebet af rust i almindelighed. Desuden er der normalt dele af undervognen som ikke er galvaniserede og ikke er dækket af rustgarantien. Slutteligt er det også værd at bemærke, at garantien generelt ikke dækker, hvis gennemtæringen skyldes skader i lakken fra stenslag eller lignende.